1ο βήμα – Αναπνοές

2ο βήμα – Κίνηση

3ο βήμα – Άσκηση

Πόση ενέργεια έχεις μέσα στη μέρα σου τώρα; Τώρα που έχεις ήδη ξεκινήσει να συνειδητοποιείς την αξία της αναπνοής και της κίνησης; Οι αντοχές σου έχουν ήδη αρχίσει να αλλάζουν και ήδη ξεκινάς τη μέρα σου με πιο ευχάριστη διάθεση. Ώρα, λοιπόν, για το επόμενο βήμα. Το 3ο βήμα που θα δώσει στο σώμα σου την ενέργεια που χρειάζεται για να κάνεις όλα αυτά που θα ήθελες, αυτά που αναζητάς, αυτά που έχεις προγραμματίσει ή να ανταποκρίνεσαι σε αυτά που σου “τυχαίνουν” στη ζωή, είναι με την άσκηση.

Η ιδανικές ασκήσεις που δίνουν ενέργεια στο σώμα μας είναι αυτές που επιτρέπουν τη ροή του οξυγόνου μέσα μας, αυτές που συνδυάζουν την κίνηση με τις αναπνοές. Προσωπικά συστήνω Yoga και Pilates και είμαι μεγάλος fun των προγραμμάτων των συνεργατών του thehealthlab.gr – η δουλειά τους είναι εξαιρετική. Αν θέλετε να σας προτείνω κάποιον συγκεκριμένα, επικοινωνήστε μαζί μου. Αυτού του τύπου η γυμναστική, που συνδυάζει την κίνηση με τις αναπνοές, βασίζεται στη στάση του σώματος και στην αρμονική αναπνοή και βοηθάει το σώμα να «μάθει» να στέκεται σωστά στη θέση που του αναλογεί. Όταν το σώμα στέκεται σωστά, βρίσκεται στη σωστή του θέση καθώς κινείται, τότε καταναλώνει λιγότερη ενέργεια και παράλληλα δυναμώνει.

Προσωπικά, σε καθημερινή βάση συνδυάζω ή επιλέγω για ποικιλία και maximum άσκηση από περπάτημα, τρέξιμο, Pilates και ποδήλατο, και προτείνω επίσης κολύμβηση, αεροβική άσκηση ή τραμπολίνο. Είναι σημαντικό να βάλεις ένα πρόγραμμα άσκησης στη ζωή και αν το συνδυάσεις με αποτελεσματική διατροφή, τότε οι σωματικές σου αντοχές μέσα στην ημέρα, όπως και οι συναισθηματικές σου, θα ανέβουν επίπεδο.

Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα για τη γυμναστική και τι μπορείς να κάνεις στην ανάλογη κατηγορία. Στόχος μας είναι να φτιάξουμε τις συνθήκες της ζωής μας έτσι ώστε να βοηθάμε τον ίδιο μας τον εαυτό να ανταπεξέρχεται στην καθημερινότητά μας.  Να έχουμε την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να είμαστε πιο αποδοτικοί σε αυτά που κάνουμε και να τα κάνουμε με περισσότερη ζωντάνια και χαρά. Αυτό το καταφέρνουμε με την κατάλληλη άσκηση που συνδυάζει την κίνηση με τις αναπνοές, όπως και με τα κατάλληλα καύσιμα με τα οποία γεμίζουμε το ντεπόζιτο του σώματός μας. Ήρθε η ώρα για το επόμενο βήμα…

Βήμα 4ο – Διατροφή

Βήμα 5ο – Νοητική εστίαση

LEAVE A REPLY