Πώς να χάσετε 4 εβδομάδες μέσα σε 1 μόνο μήνα!

Παρατηρώ πως όλο και πληθαίνουν στα social media διαφημιστικά μηνύματα σχετικά με θεραπείες ή τρόπους για απώλεια βάρους, αύξηση μυϊκής μάζας κ.ο.κ. «Πώς να χάσετε 6 κιλά μέσα σε 10 μέρες»

Δεν ξέρω. Λογικά σε στέλνουν σε δημοφιλές τηλεριάλιτι στην Καραϊβική. Ή ακόμα: «Πώς να χτίσετε μυϊκό ιστό με αυτόν τον εύκολο τρόπο». Βλέπετε, το περίεργο της υπόθεσης δεν αφορά μόνο στο χρονικό διάστημα, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο υπόσχονται δραματικές αλλαγές στο σώμα σου. Ο τρόπος δεν φαίνεται ιδιαίτερα κουραστικός και φυσικά τα αποτελέσματα είναι εγγυημένα. Μικρή προσπάθεια, μεγάλο αποτέλεσμα, τι πιο ελκυστικό;

Λοιπόν, θα το θέσω απλά: «Τά ἀγαθά κόποις κτῶνται». Δεν θέλω να σε τρομάξω, ούτε να σε αποθαρρύνω. Όμως, ειδικά στην περίπτωση που δεν έχεις περπατήσει μέχρι το περίπτερο τα τελευταία 5 χρόνια και δεν θυμάσαι καν πότε ήταν η τελευταία φορά που πήρες τις σκάλες, αντί του ανελκυστήρα, τότε, πρέπει να αποδεχτείς πως θα χρειαστεί να προσπαθήσεις λίγο παραπάνω. Δες το σώμα σου σαν ένα παλιό φίλο που έχετε χαθεί. Αν θες να τα βρείτε, τότε κάνε το πρώτο βήμα. Και πίστεψε με, το σώμα σου τότε θα γίνει ο καλύτερος σου φίλος. Ναι, θα κουραστείς, αλλά να είσαι σίγουρος πως η προσπάθεια σου θα ανταμειφθεί.

Επειδή, όμως, δεν χρειάζονται και υπερβολές, ορίστε μερικά απλά βήματα τα οποία θα σε βοηθήσουν στην προσπάθεια σου:

  • μην παίρνεις το αμάξι για να πας μέχρι το σουπερμάρκετ. Πήγαινε με τα πόδια και ναι, κουβάλησε τις σακούλες με τα χέρια σου.
  • πάρε τις σκάλες που και που. Κλισέ το ξέρω, αλλά δεν δαγκώνουν. Ίσα-ίσα θα ξεσκουριάσουν το καρδιο-αναπνευστικό σου σύστημα.
  • Αν έχεις ποδήλατο, χρησιμοποίησέ το. Αν η απόσταση σπίτι-δουλειά είναι μικρή, ορίστε η ευκαιρία να γυμναστείς ευχάριστα και οικολογικά.
  • Πλησιάζει καλοκαίρι. Σήκω από την ξαπλώστρα και πέσε στο νερό να κάνεις καμιά απλωτή.
  • Να θυμάσαι πως ένας μήνας (ακόμα και σκληρής) γυμναστικής και επιστροφή στον καναπέ δεν φτάνει. Τότε είναι που έχεις χάσει 4 εβδομάδες σε ένα μόλις μήνα. Η γυμναστική είναι σαν την στοματική υγιεινή. Χρειάζεται συνέπεια. Αυτή η συνέπεια και η καθημερινή επανάληψη έστω και μικρών –στην αρχή- προσπαθειών θα κάνει την διαφορά.

1 COMMENT

  1. Το θέμα είναι να χάσουμε μόνο λίπος και ελάχιστο ή καθόλου μυικό ιστό. Άμα γίνεται να βάλουμε κιόλας.
    Η ποδηλασία καλή είναι αλλά καις τα πάντα, λίπος και μυς.

LEAVE A REPLY