Για όσους αγαπούν το γιαούρτι με το ρύζι, αυτό το ρυζόγαλο αποτελεί μια συνταγή που θα τους ικανοποιήσει και γευστικά, αλλά και θρεπτικά.

Το γιαούρτι είναι πιο εύπεπτο από το γάλα, λόγω της ζύμωσης της λακτόζης, ενώ το μέλι σε μικρή ποσότητα αποτελεί ιδανικό υποκατάστατο της άσπρης ζάχαρης.

Το ρυζόγαλο αυτό μπορεί να αποτελέσει ένα ιδανικό πρωινό ή ελαφρύ γεύμα ή να αποκαταστήσει τα επίπεδα ενέργειας μετά από προπόνηση ή να καλύψει την ανάγκη για γλυκό σαν ενδιάμεσο γευματίδιο, αποτελώντας πηγή ασβεστίου, πρωτεΐνης, απλών και σύνθετων υδατανθράκων

Υλικά για 1 μερίδα:

  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι (ιδανικά στραγγιστό 2%)
  • 1/2 κεσεδάκι βρασμένο ρύζι (καστανό ή αρμπόριο χωρίς αλάτι)
  • 1-2 κουταλάκια του γλυκού μέλι
  • κανέλα

Εκτέλεση:

Ανακατεύουμε όλα τα υλικά, σερβίρουμε σε μπολ και απολαμβάνουμε μαζί με ένα φρέσκο φρούτο για το φρέσκο

TIP για προχωρημένους:

  1. Αντί για ρύζι μπορούμε να βάλουμε ή βρασμένη κινόα, φαγόπυρο, κεχρί ή βρώμη
  2. Μπορούμε να εμπλουτίσουμε το ρυζόγαλό μας με ξερά ή φρέσκα φρούτα, πχ σταφίδες, ψιλοκομμένο μήλο, ή/ και με τριμμένους ξηρούς καρπούς ή βούτυρο ξηρών καρπών πχ ταχίνι, φυστικοβούτυρο, πραλίνα χωρίς ζάχαρη (αλεσμένο φουντούκι ή αμύγδαλο)
  3. Μπορούμε να αντικαταστήσουμε το μέλι με στέβια σε ποσότητα που αναλογεί σε 2 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη
  4. Επίσης  για τους λάτρεις της σοκολάτας, μπορούμε να προσθέσουμε ωμό κακάο ή χαρουπόσκονη διαλυμένα σε 1 -2 κουταλιές της σούπας νερό
  5. Μπορούμε αντί για γιαούρτι να το δοκιμάσουμε με κεφίρ ή κεφίρ-γιαούρτι ή τυρί κότατζ ή γιαούρτι ανακατεμένο με τυρί κρέμα
  6. Ιδανικά αφήνουμε στο ψυγείο 8-12 ώρες ή και περισσότερο και απολαμβάνουμε, αφού μείνει για 30′ σε θερμοκρασία δωματίου.

LEAVE A REPLY