Το τί αναζητά ο καθένας απο την γυμναστική, ποιούς στόχους βάζει και τί περιμένει να δεί στον καθρέφτη 1 ή και 2 μήνες μετά απο την αρχή της δράσης του εξαρτάται απο την οικογένεια, τις παρέες, το κοινωνικό περιβάλλον του και ιδιαίτερα απο τα πρότυπα!

Τα τελευταια χρόνια το πρότυπο σώμα που προβάλλουν τα ΜΜΕ, έχει καταφέρει άπειρους ανθρώπους να τρέξουν και να χτυπήσουν την πόρτα του πρώτου γυμναστηρίου που θα βρούν στο δρόμο τους. Αυτό το φαινόμενο της ουσιώδους ενασχόλησης του κόσμου με την φυσική δραστηριότητα σαφώς ως τελοιόφοιτη του πανεπιστημίου επιστήμης φυσικής αγωγής και αθλητισμού με χαροποίησε. Ο πραγματικός λόγος όμως που ο κόσμος αναζητά την εκγύμναση του έχει αρχίσει να με προβληματίζει. Πιό συγκεκριμένα, οι γυναίκες προσπαθούν και αυτές και παλεύουν με τον εαυτό τους για μια επίπεδη κοιλιά, για ανορθωμένους γλουτούς και για ακαταμάχητα αδύνατα πόδια καθώς αυτό προβλέπεται πλέον. Αλλά και οι άντρες για ένα μυικά υπερτροφικό σώμα απο την μέση και επάνω φυσικά καθώς αυτό πέφτει στο μάτι. Στο κάτω κάτω ‘’πού χρόνος για το κάτω μέρος?’’.

Οι στόχοι-πρότυπα αυτοί σαφώς και είναι δύσκολο να πραγματοποιηθούν, θέλουν κόπο, θυσίες και κυρίως χρόνο δηλαδή στην πραγματικότητα θα έπρεπε να μιλάμε για έναν μακροπρόθεσμο στόχο. Δυστυχώς όμως και τα δύο φύλα δεν μπορούν να το αντιληφθούν αυτό με αποτέλεσμα νέα κορίτσια να στερούνται την κατανάλωση φαγητού και φυσικά γλυκού ακολουθώντας αυστηρές δίαιτες του τύπου « ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ 10 ΚΙΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ» και ασκώντας μεγάλη πίεση στον εαυτό τους στο γυμναστήριο με αποτέλεσμα να τραυματισθούν. Ταυτόχρονα συμπεριφέρονται με μια απέχθεια προς το σώμα τους αν τυχόν έχουν 2 παραπάνω κιλά ή δεν πληρούν την προυπόθεση 90-60-90.

Και από την άλλη τα αγόρια μοχθούν να σηκώσουν άπειρα κιλά χωρίς αύριο με τις καημένες τις μυικές ομάδες τους να αγκομαχούν για να μην τους προδώσουν στο κορίτσι που κάθεται απέναντι στο ελλειπτικό και τους θαυμάζει.

Αυτός όμως ειναι ο σκοπός της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού;

Κατα την γνώμη μου είναι απλά ένα απο τα πολλά οφέλη. Δηλαδή το καλλίγραμμο σώμα είναι ένα αποτέλεσμα απο την προσπάθεια ενός ανθρώπου μέσω της άσκησης και της υγιεινής διατροφής, αφού η γυμναστική δεν αλλάζει μόνο το σώμα σου αλλάζει τη συμπεριφορά σου, τη διαθεσή σου και το μυαλό σου.

Πιο συγκεκριμένα, η γυμναστική προσδίδει αναντικατάστατα οφέλη.

Η απασχόληση σου με την γυμναστική:

  • Θα αυξήσει την αυτοπεποίθηση σου και θα σε βοηθήσει να κοινωνικοποιηθείς
    μπορεί να σε βοηθήσει να μειώσεις κάποιους πόνους που έχουν προκληθεί απο την καθιστική ζωή σου ή απο υπέρχρηση και θα βελτιώνει τη στάση του σώματός σου.
  • Άλλο ένα σημαντικό όφελος που χαρίζει στις γυναίκες απλόχερα η ενασχόληση με την γυμναστική είναι η μείωση των πιθανοτήτων να πάθετε οστεοπόρωση, φαινόμενο που συναντάται πολύ συχνά λόγω της έμμηνου ρύσης καθώς αυξανει την πυκνότητα της οστικής μάζας, με αποτέλεσμα να κάνει πιο ανθεκτικά τα οστά σας και γενικά τον σκελετό σας.
    είναι το προληπτικό σας φάρμακο καθώς βελτιώνει την λειτουργία του ανοσοποιητικού σας συστήματος , του καρδιαγγειακού και του αναπνευστικού όπως μειώνει και τον κίνδυνο πολλών μορφών καρκίνου
  • Σας βοηθάει να χαλαρώσετε και μειώνει το στρες και το άγχος
  • Θα σε βοηθήσει να χάσεις λίπος και να διατηρήσεις το βάρος σου, εάν βέβαια προσέχεις και τη διατροφή σου.
  • Αυξάνει τη μέγιστη απορρόφηση οξυγόνου.
  • Αυξάνει το επίπεδο της φυσικής σου δύναμης και της μυικής αντοχής με αποτέλεσμα να βελτιώσει την ισορροπία και το συντονισμό σου.
  • Αυξάνει την πυκνότητα των συνδέσμων και των τενόντων, κάνοντάς τους έτσι πιο ανθεκτικούς στις διάφορες κακώσεις και ρίξεις.
  • Αυξάνει το βασικό μεταβολισμό σας, με την αύξηση του ποσοστού της μυϊκής μάζας.
  • Και τελευταίο αλλά όχι σημαντικότερο βελτιώνει την φυσική σας εμφάνιση !

Βγείτε και περπατήστε, τρέξτε και γυμναστείτε αλλά όχι απο υποχρέωση, σεβαστείτε το σώμα σας και θα σας το ανταποδώσει ίσως όχι άμεσα αλλά σίγουρα σε βάθος χρόνου! Προτιμείστε να είστε δυνατοί και όχι απαραιτήτως αδύνατοι!

LEAVE A REPLY