Και τελικά το αποφάσισες…..Και μετά από πολλές προσπάθειες ακολούθησες το πρόγραμμα απώλειας κιλών του διαιτολόγου σου και έχασες τα κιλά που ήθελες…Όμως σύμφωνα με μελέτες που έχουν γίνει, οι περισσότεροι μετά από μεγάλη προσπάθεια καταφέρνουν να χάσουν τα κιλά που ήθελαν όμως μετά από κάποια χρόνια τα ξαναβάζουν….Και τότε η απογοήτευση επιστρέφει και όλο αυτό το < ανεβοκατέβασμα> των κιλών είναι κάτι που και ψυχολογικά κουράζει αλλά και σωματικά επιβαρύνει….

Ως στόχο δε θα πρέπει να έχουμε μόνο την απώλεια των περιττών κιλών, αλλά και τη διατήρηση αυτών για όλη την υπόλοιπη ζωή μας με διακυμάνσεις ( + – ) 2 κιλά. Κάτι τέτοιο ίσως να ακούγεται δύσκολο όμως υπάρχουν 4 τακτικές που αν τις ακολουθήσουμε τότε έχουμε περισσότερες πιθανότητες να διατηρήσουμε τα κιλά που χάσαμε για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα….Πιο συγκεκριμένα:

  • Συστηματική άθληση και δραστηριότητα. Θα πρέπει να καθιερώσουμε να γυμναζόμαστε καθημερινά, είτε με κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής είτε με τουλάχιστον 30 λεπτά περπάτημα την ημέρα.
  • Κατανάλωση άπαχης πρωτείνης ημερήσιως, διότι η πρωτείνη προκαλεί γρηγορότερο κορεσμό αλλά και πάλι ας μην ξεχνάμε το μέτρο.
  • Να έχουμε ξεκαθαρίσει στον εαυτό μας το λόγο που θα πρέπει να κρατάμε ένα υγιές βάρος.
  • Και τέλος πρέπει η σωστή διατροφή να μας έχει γίνει τρόπος ζωής. Ας μην ξεχνάμε ότι η σωστή διατροφή δεν έχει ημερομηνία λήξης, είναι ένας τρόπος ζωής που μας χαρίζει ευεξία και υγιές σωματικό βάρος για την υπόλοιπη ζωή μας.

Το κλειδί για να μην αυξηθούν και πάλι τα κιλά που με τόσο κόπο χάσαμε, είναι να έχουμε λογικές απαιτήσεις από τον εαυτό μας ως προς το σωματικό μας βάρος και με το συνδιασμό υγιεινών διατροφικών συνηθειών και με τη συστηματική κίνηση και προπόνηση θα καταφέρουμε να διατηρήσουμε το ιδανικό μας βάρος για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διάστημα.

LEAVE A REPLY