Τα χειμερινά φρούτα και λαχανικά, μπορούν πολύ εύκολα να ενσωματωθούν σε ένα σπιτικό κέικ. Δοκιμάστε παραλλαγές με μήλο και κανέλα ή με καρότα και σοκολάτα. Για τους πιο τολμηρούς, τα αποξηραμένα goji berries θα απογειώσουν την γεύση του γλυκού σας, ενώ ταυτόχρονα θα σας χαρίσουν ενέργεια. Μην σας ανησυχήσει το ροζ χρώμα του μείγματος μετά την προσθήκη τους σε αυτό, γιατί η γεύση του θα σας αποζημιώσει.

ΥΛΙΚΑ

Ÿ 1 Φαρίνα ολικής άλεσης
Ÿ 250 γρ φυτική μαργαρίνη soft ή μαργαρίνη πλούσια σε φυτικές στερόλες (αν ψάχνετε τρόπους να μειώσετε χοληστερόλη σας)
Ÿ 1 ½  κούπα μαύρη ζάχαρη (1 αν επιλέξετε να προσθέσετε την κουβερτούρα)
Ÿ 3 αυγά
Ÿ 1 φλιτζάνι ξυνόγαλα ή κεφίρ ή γιαούρτι (προσοχή όχι τύπου στραγγιστό)
Ÿ 1 μεγάλο μήλο με τη φλούδα τριμμένο στον τρίφτη ή   3 μέτρια καρότα
Ÿ Κανέλα ή 100 γραμ κουβερτούρας σε σταγόνες (αν επιλέξετε τα να προσθέσετε καρότα)
Ÿ 1 κούπα αποξηραμένα goji berries τα οποία έχουμε μουλιάσει για 5-10 λεπτά σε 1κούπα χυμό πορτοκαλιού
Ÿ 1 κούπα τριμμένο καρύδι και αμύγδαλο
Ÿ 1 κούπα κούπας σταφίδες ξανθές και μαύρες.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
1 Προθερμαίνετε το φούρνο στους 180 βαθμούς.
2  Χτυπάτε στο μίξερ το βούτυρο με τη ζάχαρη, προσθέτετε ένα – ένα τα αυγά.
3 Προσθέτετε το γιαούρτι και σιγά – σιγά το αλεύρι χαμηλώνοντας την ταχύτητα στο μίξερ.
4 Προσθέτετε τα αποξηραμένα φρούτα, τους ξηρούς καρπούς και το χυμό πορτοκάλι.
5  Αδειάζεστε το μείγμα στη φόρμα και την βάζετε στο φούρνο. Το ψήνετε για μία ώρα περίπου.
6 Για να δείτε αν είναι έτοιμο το τρυπάμε με μια οδοντογλυφίδα και αν κατά την αφαίρεση  δεν αφήνει υπολείμματα ζύμης τότε είναι έτοιμο να το βγάλετε από το θάλαμο.

Καλή σας απόλαυση!

LEAVE A REPLY