Οι σούπες μπορούν να αποτελέσουν το ελαφρύ γεύμα της εβδομάδας. Θεωρούνται επίσης κατάλληλη τροφή για πριν ή μετά το Σαββατοκύριακο όπου συνήθως τα καταναλισκόμενα γεύματα είναι πλούσια σε θερμίδες. Για όσους υποφέρουν από πόνους του εντέρου, οι χορτόσουπες, μπορούν ακόμα και να αντικαταστήσουν τις σαλάτες από ωμά λαχανικά.

ΥΛΙΚΑ για 2 μερίδες:

  • Ένα μέτριο κρεμμύδι, λίγο πράσο και σέλινο
  •  2 μέτρια καρότα σε ροδέλες
  •  Μια μικρή πατάτα σε κύβους ή 4κουταλιές αλεσμένο πλιγούρι ή μια φωλιά φιδέ ρυζιού
  •  Μια ντομάτα σε κύβους
  •  Τέσσερις κουταλιές ελαιόλαδο
  •  Έξι φλιτζάνια ζεστό νερό
  •  Θαλασσινό αλάτι απλό ή με βότανα, πιπέρι και λεμόνι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σοτάρουμε ελαφρά το κρεμμύδι και το πράσο στο ελαιόλαδο. Στη συνέχεια προσθέτουμε τα υπόλοιπα λαχανικά και βράζουμε σε μέτρια φωτιά για 20 λεπτά. Σερβίρεται με λεμόνι.

LEAVE A REPLY