Επιτέλους φτάνει το καλοκαίρακι μας και είμαστε όλοι σε διαδικασία προετοιμασίας πριν βγούμε στην παραλία.

Μαζί με το καλοκαίρι όμως έρχονται και οι υψηλές θερμοκρασίες οι οποίες δεν αποτελούν ευνοικές συνθήκες στις προπονήσεις και ιδιαίτερα στις προπονήσεις σε εξωτερικούς χώρους.

Η δυσκολία της προπόνησης σε συνδιασμό με την ζέστη πολλές φορές μας οδηγούν να παραλέιψουμε κάποιες απο αυτές ή μπορεί με λάθος χειρισμό να μας οδηγήσουν σε παραπάνω εξάντληση χωρίς λόγο.

Η σωστή αντιμετώπιση της ζεστής ατμόσφαιρας μπορεί να αντιμετωπιστεί με τους παρακάτω τρόπους:

  1. Με σωστή ενυδάτωση
  2. Με σωστή διατροφή
  3. Με αποφυγή των περιττών ρούχων κατά τη διάρκεια της προπόνησης καθώς έχουμε ξαναπεί σε προηγούμενο άρθρο ότι η εφίδρωση δεν είναι ένδειξη απώλειας λίπους αλλά υγρών
  4. Η αποφυγή των ωρών που έχει τις υψηλότερες θερμοκρασίες δηλαδή μεταξύ 12.00 με 18.00
  5. Η ύπαρξη μιας σκιάς σε προπονήσεις εξωτερικού χώρου, ώστε να γίνετε η ξεκούραση εκεί
  6. Η χρήση αντηλιακού σε εξωτερικούς χώρους και
  7. Η υπακοή στις συμβουλές του προπονητή χωρίς να κάνουμε υπερβολές και να οδηγούμαστε σε υπερκόπωση και κυρίως
  8. Η ύπαρξη μιας ημέρας ξεκούρασης

Προσοχή !

Σε περίπτωση εμφάνισης κάποιου απο τα παρακάτω συμπτώματα

  • Αδυναμία
  • Ζάλη
  • Πονοκέφαλο
  • Κράμπες στους μύες
  • Ναυτία ή έμετος
  • Γρήγορο καρδιακό παλμό καλό θα είναι να σταματήσετε την προπόνησή σας, να βρείτε ένα δροσερό μέρος με σκία και να ενυδατώσετε τον οργανισμό σας ή ακόμα και να ειδοποιήσετε γιατρό.

#LISTENTOYOURBODY

Καλό καλοκαίρι!

LEAVE A REPLY

14 − eleven =