Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Ολοκληρώθηκε το φετινό  Συνέδριο Πωλήσεων και Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Ολοκληρώθηκε το φετινό Συνέδριο Πωλήσεων και Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Comment Icon0 Comments
Reading Time Icon1 min read
Spread the love

 

 Πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα από τις 31/1 έως 3/2

 Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2017 –  Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου το Συνέδριο Πωλήσεων και Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Στη συνάντηση της εταιρίας που φιλοξενήθηκε στα Ιωάννινα από τις 31 Ιανουαρίου, το «παρών» έδωσε το σύνολο του δυναμικού των Τμημάτων Marketing και Πωλήσεων της εταιρίας, η Διεύθυνση Εταιρικών Σχέσεων, εκπρόσωποι των υπόλοιπων Διευθύνσεων, αλλά και η Διοίκηση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Στόχος του Συνεδρίου ήταν να παρουσιαστούν η στρατηγική και τα πλάνα της εταιρίας και των μαρκών για το 2017 που αφορούν στην κυκλοφορία νέων και καινοτόμων προϊόντων, επικοινωνιακές ενέργειες και καμπάνιες, στόχοι πωλήσεων, αλλά και οι τακτικές και τα νέα εργαλεία που θα έχει στη διάθεσή του το δυναμικό των πωλήσεων. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε ένας γόνιμος διάλογος για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της χρονιάς που πέρασε και προτάσεων που μπορούν να κάνουν την εταιρία ακόμα καλύτερη και αποτελεσματικότερη. Τέλος, στο πλαίσιο του Συνεδρίου βραβεύθηκαν και οι ομάδες πωλήσεων που έφεραν τα καλύτερα αποτελέσματα για το 2016.

-Τέλος-

Σχετικά με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία:

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα για περισσότερα από 50 χρόνια. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου Heineken N.V. Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες Amstel, Amstel Pils, Amstel Dark, Amstel Radler, Amstel Free, Heineken, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, AΛΦΑ Weiss, Fischer, ΒΙΟΣ 5, Buckler από 100% ελληνικό κριθάρι, καθώς και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ. Παράλληλα, εισάγει γνωστές μάρκες μπίρας μεταξύ των οποίων οι: Affligem, Sol, Mc Farland, Erdinger, , Murphy’s, Duvel, Chimay καθώς και το μηλίτη Strongbow. Διαθέτει 3 μονάδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα και 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα καθώς και μια μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία.

Με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πώλησης παράγει και διανέμει τα προϊόντα της σε 26 χώρες και στις 5 ηπείρους.

Παράλληλα με την επιχειρηματική της ανάπτυξη, η εταιρία έχει επενδύσει στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας, στην υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής πολιτικής, τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος, την ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την κοινωνική προσφορά, πάντα με την έμπρακτη συμβολή των εργαζομένων της, με διαφάνεια και λογοδοσία.

Η  Αθηναϊκή Ζυθοποιία διαθέτει από την TÜV AUSTRIA HELLAS  ISO 9001:2008 για την ποιότητα των προϊόντων, ΙSO 22000:2005 για την ασφάλεια των προϊόντων (HACCP),  ISO 14001-2004 για την προστασία του περιβάλλοντος και OHSAS 18001:2007 για την ασφάλεια και υγεία του προσωπικού.

Επιπλέον, είναι η πρώτη εταιρία στην Ελλάδα που έχει κατακτήσει την ανώτατη Διαμαντένια διάκριση του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR Index) για το 2013 και η πρώτη στην Ελλάδα που απέκτησε βεβαίωση εφαρμογής του προτύπου ISO 26000 για την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα που έχει επιδείξει, τη σταθερή επίδοσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μέριμνα για την κοινωνία και τη χώρα συνολικά. Τέλος, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει βραβευτεί επανειλημμένα για το εργασιακό της περιβάλλον.

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε με:

 την Touchpoint Strategies:

Aλέξης Μυλωνάς, τηλ: 210 6660472, alexis.mylonas@touchpointstrategies.gr

την Αθηναϊκή Ζυθοποιία:

Μαρία Ηλιοπούλου, τηλ: 210 5384292, maria_iliopoulou@heineken.com

 

Συντάκτης Άρθρου

Share this article

Related Posts