Η παιχνιδιάρικη καμπάνια των ΠΤΙ-ΜΠΕΡ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ συνεχίζεται και σε καλεί να επιλέξεις το επόμενο τηλεοπτικό spot

Η παιχνιδιάρικη καμπάνια των ΠΤΙ-ΜΠΕΡ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ συνεχίζεται και σε καλεί να επιλέξεις το επόμενο τηλεοπτικό spot

Comment Icon0 Comments
Reading Time Icon1 min read
Spread the love

 

 

Τα αγαπημένα Πτι-Μπερ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ πριν από λίγο καιρό ξανασυστήθηκαν στους πιστούς καταναλωτές τους μέσα από την νέα επικοινωνία τους με έναν φρέσκο και χιουμοριστικό τρόπο. Με έμπνευση το χαρακτηριστικό σχήμα των Πτι Μπερ, οι 4 άκρες του μπισκότου «ζωντανεύουν» για πρώτη φορά δημιουργώντας 4 χαρακτήρες, 4 «κεφαλάκια» που σκέφτονται, κουβεντιάζουν, κάνουν πλάκα, γελάνε και ξαναθυμίζουν με έναν διασκεδαστικό τρόπο τις αλήθειες της μάρκας. Σύντομα θα είναι στον αέρα η επόμενη ταινία την οποία θα επιλέξουν οι ίδιοι οι καταναλωτές.

Οι αγαπημένοι «Πτι-Μπερ χαρακτήρες» καλούν τους λάτρεις του αγαπημένου brand σε έναν call2action διαγωνισμό για να ψηφίσουν και να επιλέξουν  ποιο θα είναι το επόμενο σποτ που θέλουν να βγει στον αέρα. Μπαίνοντας λοιπόν στο http://petit-beurre.gr/onair/ όλοι έχουν τη δυνατότητα να αναδείξουν με την ψήφο τους το επόμενο τηλεοπτικό spot των Πτι-Μπερ ενώ μπορούν να κερδίσουν πλούσια δώρα.

 

Τέλος, η σειρά των αγαπημένων μας Πτι-Μπερ Παπαδοπούλου κυκλοφορεί ήδη και σε νέα πρακτική συσκευασία ως snack pack των 4 μπισκότων. Με μόνο 127 θερμίδες ανά πακέτο, το snack pack αποτελεί ιδανικό snack on the go, τόσο για τους λάτρεις του  Πτι-Μπερ Παπαδοπούλου όσο και για εκείνους που αποζητούν κάτι ελαφρύ μέσα στην ημέρα τους στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής.

Σχετικά με την Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε.

Η Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε, πρωτοπόρος και υπερσύγχρονη βιομηχανία τροφίμων, είναι μια αμιγώς Ελληνική εταιρεία η οποία εδώ και 94 χρόνια ηγείται της Ελληνικής αγοράς μπισκότων με μεγάλη γκάμα γευστικών προϊόντων, υψηλής διατροφικής αξίας και ιδιαίτερα αναγνωρίσιμες μάρκες, όπως:  Πτι Μπερ, Μιράντα, Γεμιστά, Caprice, Cream Crackers. Κατέχει, επίσης, ισχυρή θέση στον κλάδο των αρτοσκευασμάτων με προϊόντα όπως τα Krispies και οι Χωριάτικες φρυγανιές, διαθέτει  στην αγορά τις μπάρες Δημητριακών Digestive Bars, ενώ από το 2013  δραστηριοποιείται και στο χώρο του συσκευασμένου ψωμιού σε φέτες, με τις μάρκες Γεύση² και Χωριανό και Αρχαία Σπορά.  Στα 4 εργοστάσιά της απασχολεί περισσότερα από 1.200 άτομα ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 40 χώρες. Μετρά δεκάδες βραβεύσεις σε ελληνικές και διεθνείς εκθέσεις. Η εταιρεία εξέδωσε το 2013 τον πρώτο απολογισμό εταιρικής υπευθυνότητας. Περισσότερα στοιχεία μπορείτε να βρείτε στο: http://papadopoulou.gr/wp-content/uploads/2014/11/ekthesi-2013.pdf

 

Συντάκτης Άρθρου

Share this article

Related Posts