Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, γεμίζουν με άγχος τους περισσότερους από εμάς σε σχέση με τα κιλά και την εμφάνισή μας στις συνεστιάσεις.
Σημασία έχει όμως να θυμάστε οτι το βάρος σας δεν είναι αυτό που μετράει στην πραγματικότητα, αλλά ο τρόπος της διατροφής σας και οι επιλογές που κάνετε καθημερινά. Άλλωστε, όλοι δικαιούνται λίγες ημέρες χαλάρωσης  και ξεκούρασης. Φροντίστε τον εαυτόν σας και κάνετε μία νέα αρχή στη χρονιά που έρχεται.

Ένας έξυπνος τρόπος για να απολαύσετε τα γλυκά των Χριστουγέννων είναι να επιλέξετε αυτά που περιέχουν στέβια για γλυκαντική ουσία. Η αντικατάσταση της κοινής ζάχαρης με στέβια, όχι μόνο θα μειώσει σχεδόν στο μισό τις προσλαμβανόμενες θερμίδες αλλά θα σας επιτρέψει να γευτείτε περισσότερα και διαφορετικά γλυκίσματα.

Ας δούμε μαζί με ποιό τρόπο μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις γιορτινές γευστικές σας δοκιμές απο τα Slim Bites:

  • Φάτε μαζί με το πρωινό σας ένα κομμάτι ζεστό κέικ με στέβια ή ένα κομμάτι τσουρέκι. Με  τον τρόπο αυτό ο οργανισμό σας θα αξιοποιήσει κατά τη διάρκεια της ημέρας τις  θερμίδες των γλυκών και θα τις μετατρέψει σε ενέργεια  που θα καταναλωθεί  – αξιοποιηθεί και  δεν θα  αποθηκευτεί.
  • Καταναλώστε το γλυκό σας στην θέση του δεκατιανού σνακ. Συνδυάστε στα ενδιάμεσα γεύματα ένα φρούτο και 2 μελομακάρονα με στέβια ή 2 κουραμπιεδάκια με αμυγδαλόψιχα.
  • Καθιερώστε 2 απογεύματα την εβδομάδα που θα μπορείτε να απολαμβάνετε μια μερίδα από το λαμπερό κόκκινο καπέλο του Αι βασίλη ή την γλυκιά τούρτα Αρκουδίτσα.

Την Παραμονή και ανήμερα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς μην απορρίψετε την πρόσκληση να πάτε σε κάποιο γεύμα.  Η απομόνωση οδηγεί σε δυσάρεστα συναισθήματα και σκέψεις και έτσι μπορεί να μειωθεί η αντίσταση σας στην υπερκατανάλωση  φαγητού.  Φροντίστε να μην φτάσετε πεινασμένοι στο εορταστικό τραπέζι, καθώς η πείνα είναι είναι πάντα κακός σύμβουλος και υπονομεύει την αντίστασή σας στους πειρασμούς. Ξεκινήστε το γεύμα σας με λαχανικά και συνεχίστε με το κυρίως πιάτο και αποφύγετε την υπερκατανάλωση αλκοόλ. Τελειώστε το γεύμα  σας με ένα γλυκό ή δύο μισά  για περισσότερη ποικιλία. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι κανένας δεν πάχυνε τρώγοντας λίγο παραπάνω σε ένα γεύμα. Τα παραπανίσια κιλά των εορτών  μαζεύονται  κυρίως από τα συνεχή τσιμπολογήματα των προηγούμενων και επόμενων ημερών!

Καλές και δημιουργικές γιορτές!

Για τα Slim Bites,

Μαρία Τουμπή, MSc

Διατροφολόγος – Διαιτολόγος

                         

LEAVE A REPLY

fifteen − two =