Μερικές χρήσιμες συμβουλές για όσους θέλουν να μειώσουν το βάρος του εν όψη καλοκαιριού πριν βγουν στην παραλία.

1.Όχι πανικό κορίτσια και αγόρια, αποδοχή και αγάπη προς τον εαυτό μας είναι πρωταρχικό. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι πρώτα πρέπει να αγαπάμε εμείς τον εαυτό μας για να βγεί και προς τα έξω!

2.Πιες παραπάνω νεράκι. Κάνει καλό, μας ενυδατώνει και δείχνουμε ακόμα πιο υγιείς.

3.Υιοθέτησε ενδιάμεσα και απογεματινά σνακ. Σκοπός είναι να αποφύγουμε τις λιγούρες και να μην τρώμε άσκοπα πρόχειρο φαγητό.

4.Αντικατέστησε τη τυρόπιτα με φρουτάκια εποχής που είναι και πιο νόστιμα σε σχέση με του χειμώνα. Θα σας κρατήσουν για περισσότερη ώρα χωρίς να πεινάσετε και με λιγότερες θερμίδες!

5.Αντικατέστησε το juicy delivery με πιο light επιλογές για το βράδυ πχ  ψητά καλαμάκια αντί για πίτσα ή μακαρονάδες. Μπορείτε να φάτε και απο έξω υγιεινά και νόστιμα χωρίς περιτές θερμίδες.

6.Πιες τσάι ,είναι δροσιστικό και κάνουν δουλειά οι κατεχίνες που περιέχει.

7.Ξεκίνα κάθε μέρα με πρωινό από το σπίτι, θα εξοικονομήσεις χρήματα και θερμίδες. Επίσης, το πρωινό γεύμα βοηθάει για μία ισορροπημένη ημέρα και μας αποτρέπει απο τις βραδινές λιγούρες.

8.Όπως έχω αναφέρει δεν χρειάζεται στέρηση αλλά οργάνωση πχ.  δεν θα στερηθείς το παγωτό αλλά θα το έχεις 1 με 2 φορές την εβδομάδα, έτσι θα το απολαύσεις καλύτερα πίστεψε με.

9.Υιοθέτησε έστω 30 λεπτά περπάτημα 3 με 4 φορές την εβδομάδα κάνουν τη διαφορά.

  1. Ακολούθησε μικρά τρικ για τη μείωση της κατανάλωσής του αλκοόλ όπως η χρήση μικρότερων σε μέγεθος ποτηριών, η αραίωση του αλκοόλ με σόδα, νερό ή κάποιο αναψυκτικό με λίγες θερμίδες .

Πηγή:

www.sofidiet.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

5 × two =