Αύγουστος. Ο μήνας της θάλασσας, οι μέρες της αλμύρας. Και να που πλέον έχουμε όλο το χρόνο να απολαύσουμε τα Καλοκαιρινά μας  μπάνια. Ανεξάρτητα από το πόσο κόσμο έχει γύρω μας ή πόσο μακριά πρέπει να πάμε για να τα απολαύσουμε, έφτασαν επιτέλους οι μέρες που θα πάμε παραλία και θα κάτσουμε να απολαύσουμε τη θάλασσα. Πετσέτες, καπέλο, ομπρέλα, αντηλιακό και φύγαμε.

Ωπα ώπα. Και από φαγητό τι κάνουμε; Γιατί καλά να πάμε σε ένα οργανωμένο θέρετρο αλλά όταν πηγαίνουμε σε μια παραλία χωρίς υποδομές τι κάνουμε;

Να 6 γρήγορα και απλά υλικά που δεν πρέπει να λείπουν από το σακίδιο σας

  1. Νερό. Κατά προτίμηση παγωμένο για να κρατήσει χαμηλή θερμοκρασία αρκετή ώρα! Το παγωμένο μπουκάλι θα παίξει και το ρόλο της παγοκύστης
  2. Φρούτα. Πολλά φρούτα. Σε κάθε μορφή. Κατά προτίμηση νωπά για να συμβάλουν στην ενυδάτωση. Αλλά και αποξηραμένα είναι το ίδιο καλά. Για να μας «κρατήσουν» στη μακροχρόνια παραμονή στη παραλία
  3. Ξηρούς καρπούς. Για να βοηθήσουν μαζί με τα φρούτα στο να μας χορτάσουν σαν ενδιάμεσο γεύμα αλλά και για τα συστατικά τους. (μπορείτε βέβαια να βρείτε και τα δύο ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα σε κοινή συσκευασία)
  4. Γλυστρίδα! Ναι καλά διαβάσατε αντράκλα ή γλιστρίδα. Αυτό που βάζετε στη σαλάτα σας αν μασήσετε 3-4 φυλλαράκια θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από το αίσθημα της δίψας
  5. Λαχανικά. Γιατί όχι; 2-3 αγγουράκια και μερικά ντοματίνια σε ένα ταπεράκι (με το παγωμένο νερό κοντά τους) μπορούν να αποτελέσουν ένα ιδανικό σνακ.
  6. Κράκερς ή μικρά παξιμαδάκια. Αν σκοπεύετε να μείνετε πολλές ώρες στη παραλία θα τα χρειαστείτε (μαζί με τα παραπάνω λαχανικά)

Και αν ξεχαστώ;

Διόλου απίθανο αλλά και πάλι υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις.

Προτιμήστε κάτι σε φρούτο. Στις οργανωμένες παραλίες υπάρχουν καταστήματα που μπορούν να σας προσφέρουν μια φρουτοσαλάτα, ιδανικά με γιαούρτι. Σίγουρα θα βρείτε και διάφορες παραλλαγές αραβικής πίτας με κοτόπουλο ή γαλοπούλα και λαχανικά αλλά δυστυχώς σχεδόν πάντα με κάποια μορφή σάλτσας ή σως που αυξάνει σημαντικά το λιπαρό περιεχόμενο. Μπορείτε βέβαια να την μοιραστείτε με κάποιον οπότε μικρότερο το κακό.

Πιθανό είναι να βρείτε και το club sandwich που και αυτό όμως έχει αρκετά λιπαρά (τα αλλαντικά να ναι καλά). Αποφύγετε τις πατάτες και μοιραστείτε το με κάποιον άλλο. Υπάρχει και το τοστ που μέσα στην απλότητα του είναι μια αρκετά καλή λύση.

Το ζητούμενο

Το ζητούμενο βέβαια δεν είναι το τι να φάμε ή το τι να μην φάμε. Είναι τα όρια και τα πλαίσια που βάζουμε στη  κατανάλωση τροφής. Το φαγητό είναι παντού γύρω μας και μπορούμε να το συναντήσουμε κάθε μέρα και σε κάθε σημείο που βρισκόμαστε. Αν έχουμε ένα γενικό πλάνο και μερικούς βασικούς κανόνες, μπορούμε εύκολα να κάνουμε τις κατάλληλες προσαρμογές χωρίς ιδιαίτερες αποκλίσεις.

Απολαύστε λοιπόν την παραλία χωρίς άγχος και ενοχές για το φαγητό σας. Προσπαθήστε να οργανωθείτε αλλά και να έχετε ένα πρόγραμμα. Να θυμάστε πάντα ότι υπάρχει και η περίπτωση να γίνουν λάθη στη διατροφή σας αλλά πάντοτε υπάρχει και η διόρθωση. Και αυτό έχει σημασία.