Σε μια «καλή” διατροφικά μέρα το ενδιάμεσο σνακ συνήθως περιέχει φρούτα, γιαούρτι, ξηρούς καρπούς, δημητριακά ολικής, μέλι, κράκερ, τυρί κτλ σίγουρα όμως δεν περιέχει σοκολάτα!

Παρόλα αυτά, ένα υγιεινό σνακ σοκολάτας θα μπορούσε να ενταχθεί στο καθημερινό σας διαιτολόγιο, αφού σε πολλές μελέτες, η μέτρια κατανάλωση μαύρης σοκολάτας έχει συνδεθεί με  καλύτερη διάθεση, μειωμένο κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου και βελτίωση της υγείας της καρδιάς.

Για τους λάτρεις της σοκολάτας λοιπόν σας προτείνουμε μερικές επιλογές σνακ με σοκολάτα και με λιγότερες από 150 θερμίδες η καθεμία.

  • Το τέλειο δάγκωμα σοκολάτας

Όσο υψηλότερη είναι η περιεκτικότητα σε κακάο, τόσο περισσότερα αντιοξειδωτικά και τόσο μεγαλύτερα είναι τα οφέλη για την υγεία. Επομένως, να στοχεύετε  σε μια σοκολάτα με τουλάχιστον 65% κακάο.

  • Ρόφημα κακάο..

Τι είναι πιο παρήγορο από ένα φλιτζάνι ζεστό κακάο; Εξοικονομείτε περίπου τις μισές θερμίδες αν αντί για το κλασσικό  ρόφημα σοκολάτας του εμπορίου χρησιμοποιήσετε γάλα αμυγδάλου, ζάχαρη καστανή ή στέβια, βανίλια, τσιπς σοκολάτας ή κακάο άγλυκο και για πιο έντονη γεύση και άρωμα δοκιμάστε να προσθέσετε μια πρέζα αλάτι!

  • Φρουτοσοκολατένια απόλαυση….

Δοκιμάστε να προσθέσετε λίγο σιρόπι μαύρης σοκολάτα πάνω σε ένα φλιτζάνι φράουλες κομμένες σε φέτες. Οι φυτικές ίνες μαζί με την βιταμίνη C της φράουλας και τα αντιοξειδωτικά της σοκολάτας αποτελούν μια 100% υγιεινή απόλαυση χωρίς τύψεις !!

LEAVE A REPLY

sixteen − nine =