Οι διακοπές αποτελούν μια περίοδο χαλάρωσης.

Αλλάζουν τα ωράρια του ύπνου και των διαφόρων δραστηριοτήτων, αλλά και ο τρόπος που τρεφόμαστε. Ακολουθούν ορισμένες πρακτικές οδηγίες για να διατηρήσετε ή ακόμα και να μειώσετε το βάρος σας ενώ παραθερίζετε. Μην ξεχνάτε ότι η φυσική δραστηριότητα όπως το κολύμπι, οι περίπατοι, τα παιγνίδια στην παραλία, είναι πολύτιμοι σύμμαχοι στην προσπάθειά σας.

  • Η λήψη ενός καλού πρωινού είναι απαραίτητη, ακόμη και αν ξυπνάτε πολύ πιο αργά απ’ ότι συνήθως. Το πρωινό θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα φρούτο ή ένα φυσικό χυμό, μία μερίδα γαλακτοκομικών και μία δημητριακών. Για παράδειγμα φρούτο σε συνδυασμό με ένα φλιτζάνι γιαούρτι ή γάλα με δημητριακά ή δύο / τρεις φρυγανιές και μέλι ή μαρμελάδα θα αποτελούσε μια «θρεπτική» λύση.
  • Ας μην ξεχνάτε να καταναλώνετε άφθονο νερό, τουλάχιστον 1 ½ λίτρο καθημερινά, όπως επίσης και αρκετά φρούτα και χυμούς. Η αύξηση της θερμοκρασίας, έχει σαν αποτέλεσμα την αυξημένη αποβολή ιδρώτα. Συνεπώς, την αποβολή ηλεκτρολυτών από το σώμα και την διατάραξη της ισορροπίας των υγρών του σώματος η οποία πρέπει να επανέλθει.
  • Προσπαθήστε να καταναλώνετε ένα κύριο γεύμα την ημέρα, είτε το μεσημέρι είτε το βράδυ. Αυτό θα περιλαμβάνει σίγουρα, ένα πιάτο σαλάτα εποχής, που μπορεί να συνοδεύεται άλλοτε με ψάρι ή θαλασσινά, άλλοτε με κρέας ή κοτόπουλο και ίσως κάποιες φορές με ένα μικρό πιάτο από μεζεδάκια. Σε ψαροταβέρνα η ιδανική παραγγελία για 2 άτομα είναι: δύο σαλάτες (χωρίς τυρί), μία μερίδα καλαμαράκια ή τηγανιτό ψάρι (ποτέ δύο πιάτα τηγανιτά) , μία μερίδα χταπόδι και μία μερίδα πατάτες τηγανιτές ή τηγανιτά κολοκυθάκια ή μελιτζάνες ή κάποιο άλλο ορεκτικό (ποτέ δύο ορεκτικά τηγανιτά). Από αλκοόλ μπορείτε να πίνετε ένα ποτήρι μπύρα ή δύο ποτηράκια κρασί ή δύο δάχτυλα ούζο που συμπληρώνετε με νερό ή /και πάγο.
  • Nα αποφεύγετε τα γλυκά, το αλκοόλ και τα αναψυκτικά. Όλα τα γλυκίσματα και τα αναψυκτικά είναι πλούσια σε ζάχαρη και εμπεριέχουν πολλές θερμίδες, ενώ η θρεπτική τους αξία σε βιταμίνες και μέταλλα είναι μηδενική. Περιορίστε την κατανάλωση γλυκών σε 1-2 φορές /εβδομάδα ενώ παράλληλα μπορείτε να τα αντικαταστήσετε με γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά συνοδευόμενο από φρούτα. Τα αλκοολούχα ποτά μπορείτε να τα αντικαταστήσετε με φρέσκους χυμούς κυρίως κατά τη διάρκεια της ημέρας που η επίδραση του ήλιο είναι έντονη.
  • Ακολουθήστε τουλάχιστον 5 φορές ένα πρόγραμμα κολύμβησης και ασκήσεων μέσα στο νερό, μέτριας έντασης

 

αναδημοσίευση από την ιστοσελίδα http://www.diatrofologos.info/

LEAVE A REPLY

11 − 7 =