Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς,  γεμίζουν με άγχος πολλούς ανθρώπους σε σχέση με τα κιλά τους. Απολαύστε τις γιορτές και το γιορτινό σας τραπέζι ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές . Μπορεί να μη σας οδηγήσουν σε απώλεια κιλών αλλά σίγουρα θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το βάρος σας σταθερό και να έχετε πάντοτε το έλεγχο στη διατροφή σας. Να θυμάστε πάντα ότι, σημασία δεν έχει το βάρος σας, αλλά ο τρόπος της διατροφής σας και οι επιλογές που κάνετε καθημερινά. Όλοι δικαιούνται λίγες ημέρες χαλάρωσης  και ξεκούρασης. Φροντίστε τον εαυτόν σας και κάνετε μία νέα αρχή στη χρονιά που έρχεται.

   ✓   Μην αφήσετε την εορταστική διάθεση, να σας παρασύρει και με αυτή την αφορμή αλλάξετε τελείως συχνά το διατροφικό σας πρόγραμμα. Αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει να νιώθετε αποκλεισμένοι κοινωνικά αν βρισκόσαστε σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους, αλλά οτι είναι σκόπιμο, τουλάχιστον να τηρείτε τον διαχωρισμό των γευμάτων. Μην παραλείπετε λοιπόν, το πρωινό και τα φρούτα στα ενδιάμεσα, προσπαθώντας να “γλιτώσετε θερμίδες” απο τον ημερήσιο λογαριαμό. Τέτοιες τακτικές, φέρνουν μόνο το αντίθετο αποτέλεσμα!

   ✓   Κρατήστε το “Θερμιδικό ισοζύγιο” σε χαμηλά επίπεδα τις μέρες ενδιάμεσα των γιορτών. Αυτό σημαίνει οτι πρέπει να επιλέξετε περισσότερα γεύματα με λαχανικά (π.χ. Λαδερά), ψάρι και κοτόπουλο.

✓   Προσπαθήστε, ώστε το ένα γεύμα της ημέρας να είναι ελαφρύ. Δηλαδή, αν είστε καλεσμένοι σε δείπνο, το μεσημέρι, επιλέξτε να καταναλώσετε ένα μπόλ χορτόσουπα με τυρί και μια φέτα ψωμί ή μια μερίδα τονοσαλάτα/κοτοσαλάτα με κρίθινο παξιμάδι.

   ✓   Ποτέ μην πάτε σε κάποιο γεύμα ή τραπέζι πεινασμένος.  Η πείνα είναι πάντα κακός σύμβουλος, υπονομεύει την αντίστασή σας και τελικά οδηγεί στην υπερκατανάλωση φαγητού.  Πριν από κάποιο γεύμα πιείτε ένα χυμό ή φάτε ένα φρούτο ή ακόμα καλύτερα σπίτι σας φάτε μία μικρή σαλάτα.

✓   Προσπαθήστε να πιείτε όσο γίνεται λιγότερο αλκοόλ.  Γεμίστε μια φορά το ποτήρι σας για να ανταλλάξετε ευχές με τους άλλους.  Το αλκοόλ, πέρα από το γεγονός ότι έχει μόνο θερμίδες να σαν προσφέρει, μειώνει και την αντίσταση σας και μπορεί να σας οδηγήσει σε υπερκατανάλωση φαγητού.

✓   Τελειώστε το γεύμα  σας με ένα γλυκό ή δύο μισά  για περισσότερη ποικιλία. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι κανένας δεν πάχυνε τρώγοντας λίγο παραπάνω σε ένα γεύμα. Τα παραπανίσια κιλά των εορτών  μαζεύονται  κυρίως από τα συνεχή τσιμπολογήματα των προηγούμενων και επόμενων ημερών

   ✓   Καταναλώστε έξυπνα τα γλυκά των γιορτών: Για παράδειγμα φάτε μαζί με  το πρωινό σας ένα μελομακάρονο ή κουραμπιέ ή ένα κομμάτι βασιλόπιτα. Εναλλακτικά, φάτε το γλυκό σας  νωρίς το απόγευμα αφού όμως έχετε φάει πρώτα τα φρούτα σας ή έχετε πιει το χυμό σας.

✓   Όσα γλυκά περισσέψουν… απλά χαρίστε τα! Βάλτε τα σε ένα όμορφο κουτί και προσφέρετέ τα σε όσους συναντάτε καθημερινά στο δρόμο πρως τη δουλειά.

Πόση αλήθεια λέει  την επόμενη μέρα τη ζυγαριά ;

     Όπως και να έχουν τα πράγματα η ζυγαριά θα σας δείξει λίγο παραπάνω τις  επόμενες ημέρες. Καλό είναι λοιπόν να αποφύγετε αυτή τη… συνάντηση, ειδικά αν έχετε ξενυχτήσει το προηγούμενο βράδυ. Σε καμία περίπτωση, το νούμερο της ζυγαριάς δεν μπορεί να σας δώσει στοιχεία για την κατακράτηση υγρών ή για την αύξηση του λιπώδους ιστού.

Αγνοήστε λοιπόν τη ζυγαριά  και αντιδράστε δυναμικά την επομένη από κάθε πλούσιο γεύμα, τρώγοντας πολύ ελαφρές τροφές. Μην ξεχνάτε επίσης οτι γιορτές δεν σημαίνει μόνο χαλάρωση στον καναπέ, αλλά η περίσσεια του ελεύθερου χρόνου, μπορεί να αποτελέσει μια εξαιρετική ευκαιρία για να χαρείτε την φύση ή και τους στολισμένους πεζόδρομους, περπατώντας!

Καλές και χαρούμενες γιορτές

LEAVE A REPLY

14 − thirteen =