Πολλές φορές όταν μαγειρεύουμε μπιφτέκια τυχαίνει να περισσέψουν δύο, τρία ή και περισσότερα. Η συνήθης τακτική είναι να τα φάμε για να μην τα πετάξουμε, επιβαρύνοντας φυσικά τόσο το πεπτικό μας σύστημα όσο και το θερμιδικό φορτίο του γεύματος που μόλις καταναλώσαμε.

Για προσέξτε όμως μια ωραία ιδέα που σκεφτήκαμε ώστε να σας δώσουμε ένα κίνητρο να μη φάτε τα μπιφτέκια που περίσσεψαν αλλά να τα φυλάξετε για αργότερα. Αν οι οδηγίες του διαιτολόγου σάς επιτρέπουν να φάτε ένα μπιφτέκι με σαλάτα για βραδινό, εσείς παρασκευάστε την ακόλουθη συνταγή-­ιδέα και θα είστε εντός προγράμματος.

Υλικά για 4-5 μερίδες

  • Ένα μπιφτέκι
  • Μια πίτα από σουβλάκι, κατά προτίμηση ολικής άλεσης
  • Τέσσερις φέτες ντομάτας
  • Δύο κουταλιές της σούπας άπαχο γιαούρτι, τύπου στραγγιστό
  • Μία κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένο αγγουράκι, φρέσκο ή ξερό κρεμμύδι και μαϊντανό που τα ανακατεύουμε με το γιαούρτι

Τρόπος παρασκευής

Προθερμαίνουμε το φούρνο μας στους 200 βαθμούς Κελσίου. Στρώνουμε πάνω στην πίτα το γιαούρτι. Απλώνουμε από πάνω τις φέτες ντομάτας. Κόβουμε σε λεπτές φέτες το μπιφτέκι και το απλώνουμε πάνω από τα υπόλοιπα υλικά και προσθέτουμε λίγη ρίγανη και ελάχιστο αλάτι. Βάζουμε την πίτα σε ένα ταψάκι που το τοποθετούμε στο κέντρο του φούρνου και σε 5–10 λεπτά είναι έτοιμο ένα κεμπάπ από το πουθενά.