Η πιο νόστιμη χορτόσουπα!

Υλικά
  • Δύο μικρές πατάτες
  • Ένα μέτριο κρεμμύδι
  • Τρία μικρά καρότα σε λεπτές ροδέλες
  • Μία ρίζα πράσο
  • Μία ρίζα σέλινο
  • Μία κουταλιά πλιγούρι ή τραχανά
  • Ένα φλιτζάνι καλαμπόκι (όχι πολύ γεμάτο)
  • Μία κουταλιά αλεύρι
  • Τέσσερις κουταλιές ελαιόλαδο
  • Έξι φλιτζάνια νερό (που διατηρούμε σε θερμοκρασία σχεδόν βρασμού)
  • Ένα φλιτζάνι μανιτάρια
  • Λίγο θυμάρι ή ρίγανη , αλάτι και πιπέρι
Εκτέλεση

Σοτάρουμε σε αντικολητικό τηγάνι για 6 λεπτά τα ψιλοκομμένα λαχανικά  ανακατεύοντας συνεχώς με ξύλινη κουτάλα σε μέτρια φωτιά. Προσθέτουμε το πλιγούρι και το καλαμπόκι και συνεχίζουμε για 1 λεπτό. Προσθέτουμε την κουταλιά με το αλεύρι και συνεχίζουμε το τακτικό ανακάτεμα για 1 με 2 λεπτά ακόμα.

Προσθέτουμε το καυτό νερό και βράζουμε για 30-35 λεπτά σε μέτρια φωτιά με σχεδόν κλειστό το καπάκι της κατσαρόλας. Σερβίρεται ζεστή.

Σημείωση:

Με τα υλικά μπορούμε άλλοτε να αφαιρέσουμε και άλλοτε να προσθέσουμε ανάλογα με τη φαντασία μας και την όρεξή μας . Ο συνδυασμός των δημητριακών (πλιγούρι ή τραχανά, καλαμπόκι και πατάτα) καθιστά την χορτόσουπα ένα πλήρες σε θρεπτικά συστατικά γεύμα  με πολύ χαμηλή θερμιδική περιεκτικότητα.

Η σούπα ως γεύμα , λόγω του χώρου που καταλαμβάνει στο στομάχι έχει την τάση να μας χορταίνει εύκολα  και ευχάριστα χωρίς να μας επιτρέπει να φάμε στη συνέχεια υπερβολικές ποσότητες φαγητού. Για αυτό άλλωστε προτείνεται πάντα  ως πρώτο πιάτο στα κινέζικα (-και όχι μόνο) εστιατόρια ώστε να χορτάσεις με μικρές ποσότητες φαγητού.

Άλλωστε οι Κινέζοι χρησιμοποιώντας τα ειδικά ξυλάκια “chops sticks” για να βάζουν στο στόμα τους μικρές μπουκιές που μασούν πολύ καλά είναι ένα γεγονός που τους κάνει να φαίνονται και να είναι σχεδόν κάτω από τα όρια του ιδανικού βάρους εν συγκρίσει με άλλους λαούς.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ