Ποιος είπε ότι τα κολοκυθάκια είναι άγευστα; Δοκιμάστε μια πολύ εύκολη, ελαφριά, γρήγορη και απόλυτα καλοκαιρινή συνταγή.

Το κολοκύθι είναι ένα λαχανικό που αποδίδει λίγες θερμίδες, υψηλό σε κάλιο (έλεγχο της αρτηριακής πίεσης), υψηλό καροτένιο με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση που σε συνδυασμό με την πρωτεΐνη του αυγού είναι ένα πλήρες γεύμα.

Υλικά για μία μερίδα

  • 1 φλιτζάνι ψίχα από κολοκυθάκια
  • 1 κουταλιά λάδι
  • Μισό φλιτζάνι μανιτάρια
  • 2 αυγά
  • Δύο κουταλιές σούπας γάλα
  • Αλάτι με βότανα, πιπέρι

Τρόπος παρασκευής

Τρίψτε τα κολοκυθάκια στο τρίφτη και στραγγίστε τα. Βάλτε σε ένα αντικολλητικό τηγάνι λίγο νερό και αχνίστε. Μόλις αρχίσουν να αχνίζονται τα κολοκυθάκια προσθέστε στο τηγάνι τα μανιτάρια και ανακατέψτε. Όταν τα λαχανικά στο τηγάνι είναι σχεδόν έτοιμα, χτυπήστε τα αυγά μαζί με το γάλα και το ελαιόλαδο. Περιχύστε το μείγμα των αυγών στο τηγάνι έτσι που να απλωθεί καλά η ομελέτα. Αλατίστε με σύνεση. Προσθέστε πιπέρι σύμφωνα με το γούστο σας. Γυρίστε την ομελέτα να ψηθεί και από την άλλη μεριά και καλύτερα μην την παραψήσετε. (Η ίδια συνταγή μπορεί να γίνει και στο φούρνο βάζοντας λαδόκολλα σε ένα ταψί).