Ο σιμιγδαλένιος χαλβάς είναι ένα ευρέως διαδεδομένο κ απολαυστικό γλυκάκι σε περιόδους νηστέιας και όχι μόνο. Επειδή όμως η κανονική του συνταγή έχει πολλά λιπαρά, έχει κ πολλές θερμίδες!

Τι κάνουμε λοιπόν; αφαιρούμε τα λιπαρά!

Κρατάμε τη βασική συνταγή: 4 φλιτζάνια νερό, 3 φλιτζάνια ζάχαρη (εγώ προσωπικά επειδή δεν τον θέλω τόσο γλυκό αφαιρώ το 1 φλιτζάνι ζάχαρη), 2 φλιτζάνια σιμιγδάλι χονδρό, και τώρα έρχονται οι αλλαγές!

Αντί να καβουρδίσουμε το σιμιγδάλι στην κατσαρόλα με το λάδι, το καβουρδίζουμε σε αντικολλητικό σκεύος σκέτο μέχρι να πάρει το χρώμα που θέλουμε ή σε αντικολλητικό χαρτί στο φούρνο στο grill (προσοχή μόνο το χαρτί μην ακουμπήσει στο grill, γιατί αντί για νόστιμο χαλβά,θα έρθει η πυροσβεστική!)

Για λίγη έξτρα τσαχπινιά 2 κ.σ. σταφίδες και 1 κ.σ. αμύγδαλα και φυσικά κανέλα!

Μόνο κ μόνο αφαιρώντας το λάδι από τη συνταγή, κόβουμε περίπου 2500 θερμίδες από το γλυκό ή 112 από κάθε κομμάτι εάν πούμε ότι η δόση βγάζει 20 μερίδες!

Όσον αφορά τη διατροφική του αξία, το σιμιγδάλι είναι μια τροφή με ελάχιστα λιπαρά , ενώ είναι καλή πηγή φυτικής πρωτείνης, φυτικών ινών και  μαγνησίου, ενώ σε μικρότερες ποσότητες έχει κάλιο και ασβέστιο.

Επαγωγικά λοιπον , βλέπουμε για ακόμη μία φορά πως διατροφή, γλυκιά γεύση και θρεπτικότητα μπορούν να συνδιαστούν! Καλά μαγειρέματα λοιπόν!