Το χταπόδι εκτός από την εξαιρετική γεύση που δίνει στο φαγητό μας, είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος του
ανοσοποιητικού μας συστήματος διότι περιέχει το αντιοξειδωτικό σελήνιο που βοηθά το κυκλοφορικό και προστατεύει την καρδιακή λειτουργία.

Υλικά 
  • Ένα κιλό χταπόδι
  • 600 γραμμ. πράσα καθαρισμένα και κομμένα σε ροδέλες
  • 10 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
  • Μία κουταλιά άνηθος ψιλοκομμένος
  • 200 γραμμ. ντοματάκια ψιλοκομμένα
  • Μία μέτρια πατάτα κομμένη σε κύβους
  • Ένα φλιτζανάκι άσπρο κρασί
  • 1⁄2 φλιτζάνι ελαιόλαδο
  • Αλάτι
  • Πιπέρι μαύρο
  • 2-­3 κόκκους μπαχάρι
  • Ένα φύλλο δάφνης
Τρόπος παρασκευής

Βράζουμε για 15­-20 λεπτά ένα κιλό κατεψυγμένο χταπόδι (μία ώρα αν είναι φρέσκο). Μόλις βράσει κόβετε το χταπόδι σε μικρά κομμάτια. Σε μια κατσαρόλα αχνίζετε με λίγο νερό τα κρεμμύδια μετά από 3 λεπτά προσθέτετε και τα πράσα που τα έχετε κόψει σε χοντρά κομμάτια και στη συνέχεια προσθέτετε και τα υπόλοιπα υλικά. Βάζετε στη κατσαρόλα ένα ποτήρι νερό και τα αφήνετε να βράσουν για 10 λεπτά, 5 λεπτά πριν σβήσετε το φαγητό προσθέτετε το ελαιόλαδο και το χταπόδι.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

four × 3 =