Το νεκταρίνι, το άτριχο ξαδερφάκι του ροδάκινου, κάνει την είσοδο του στις αρχές του καλοκαιριού για να σηματοδοτήσει την εποχή των πιο γευστικών φρούτων του χρόνου.

Το νεκταρίνι μας προσφέρεται σε δύο είδη, τα κιτρινόσαρκα και τα λευκόσαρκα, εκ των οποίων το καθένα διατίθενται σε πολλές ποικιλίες, που διαφέρουν ελάχιστα τόσο στα θρεπτικά συστατικά τους όσο και στη γεύση.

Το νεκταρίνι είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, που τονώνει το ανοσοποιητικό και σε συνδυασμό με τις βιταμίνες A και E, προσφέρουν ποικιλία αντιοξειδωτικών. Η υψηλή του περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες βοηθάει στο κορεσμό, καθώς και βελτιώνει τη λειτουργία του εντέρου.

4 λόγοι για να βάλετε το νεκταρίνι στη διατροφή σας

  • Μπορεί να συμπληρώσει ένα σνακ ή να αποτελέσει και το ίδιο ένα ελαφρύ και δροσερό σνακ (π.χ. συνδυασμός με ξηρούς καρπούς για σνακ στην παραλία)
  • Ενυδατώνει χωρίς να καταναλώσουμε νερό. Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, που η απώλεια υγρών είναι αυξημένη, η ενυδάτωση αποτελεί πρωταρχικό στόχο κάθε ζεστής μέρας (δηλαδή σχεδόν όλων!)
  • Αποθηκεύεται και μεταφέρεται εύκολα. Μπορεί να «μπει» στη τσάντα της δουλειάς, της παραλίας, του γυμναστηρίου ή και μέσα σε προστατευτικό αεροστεγές σακουλάκι για τη πιο ζουμερή μορφή του.
  • Ικανοποιεί την ανάγκη μας για γλυκιά γεύση. Το νεκταρίνι έχει μια ευχάριστη γλυκιά γεύση που μπορεί εύκολα να ηρεμήσει μέσα μας την ανάγκη ενός γλυκού στην πιο πλούσια διατροφικά μορφή του. Συνδυάζεται εύκολα με το γιαούρτι και μέσα σε ζελέ.

Η διατροφική αξία του φρούτου με αριθμούς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

1 × 4 =