Η ισορροπημένη διατροφή είναι πλέον ευρέως αποδεκτό ότι παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην υγεία και την καλή κατάσταση του σώματος, πόσο άμεσα συνδεδεμένη είναι με την άσκηση; Ο ειδικός, Γιώργος Χαραλαμπίδης, έρχεται να μας λύσει όλες τις απορίες!

Μεγαλώσαμε με την πεποίθηση ότι «καλλίγραμμος γεννιέσαι». Πιστεύεις ότι ισχύει ή μπορούμε να το αλλάξουμε;

Τα γονίδια παίζουν έναν αναπόσπαστο και αδιαπραγμάτευτο ρόλο στην σωματική κατάσταση και εξέλιξη του ατόμου, ωστόσο επιστήμονες στους χώρους της υγείας και της άθλησης, όπως εμείς, είναι εδώ για να μας πείσουν πως με αφοσίωση, προσήλωση και ορθή καθοδήγηση, όλα γίνονται.

Τι γνώμη έχεις για τα superfoods; Βοηθάνε στην προσπάθεια απώλειας βάρους;

Θα πρότεινα αρχικά, να οριοθετήσουμε ως τι ορίζεται ένα «superfood». Ένα σκεύασμα ή τρόφιμο πολύ πλούσιο σε βιταμινικό φορτίο, που θα συντελέσει στην εν γένει μείωση της ποσότητας φαγητού από τον ασκούμενο/διαιτώμενο; Εάν δεχτούμε την παραπάνω θεώρηση, τότε η απάντηση είναι σίγουρα, ναι. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει ένα σύνολο παραμέτρων που οφείλει πάντοτε να λαμβάνεται υπ’ όψιν.

Μπορεί  να ακολουθήσει  κάποιος ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή με χαμηλό κόστος;

Είναι φυσικό συνεπακόλουθο η παγκόσμια οικονομική κρίση να φέρνει και τέτοιες ερωτήσεις από το αναγνωστικό  κοινό. Όπως λένε και όλοι ανεξαιρέτως, οι  φιλόσοφοι  του κόσμου, υπάρχει σε όλα τα πράγματα το «σχετικό» και το «απόλυτο». Εγώ όμως, πριν σας απαντήσω, θα ρωτούσα κάτι άλλο. Τι «κόστος»  έχει, το χαμόγελο, μετά την επίτευξη του αποτελέσματος; Πόσο να αξίζει η ικανοποίηση του αθλητή, με το μετάλλιο στο χέρι; Ο λόγος που έγινε η παραπάνω  προσέγγιση, είναι για να τονιστεί το πόσο σχετικοί είναι όλοι αυτοί οι όροι. Ο όρος χαμηλό, ο όρος κόστος και ο όρος αποτέλεσμα. Όλοι διαφοροποιούνται και εξατομικεύονται ανά περίπτωση.

Διατροφή και άσκηση πρέπει να συμβαδίζουν απαραίτητα για την απώλεια ή τον έλεγχο του βάρους; Γίνεται λόγος τα τελευταία για την μέθοδο της Cryolipolisis. Είναι ασφαλής για τον οργανισμό μας;

Τόσο η επιστήμη της Διατροφής, όσο και  εκείνη  της Φυσικής  Αγωγής, είναι καλπάζουσες σε ότι αφορά  την ταχεία τους εξέλιξη και εδραίωση. Διαρκώς εντοπίζονται νέες τεχνικές, τακτικές, μέθοδοι, δεδομένα από μεγάλες έρευνες που είτε επιβεβαιώνουν, είτε απαρνούνται κάποιες παλαιότερες θεωρήσεις ή εισάγουν και εδραιώνουν καινούργιες, όπως η Κρυολιπόλυση, η οποία έχει αποτελεσματική επίδραση στην υγεία και το σώμα. Όλα σε μια ελεγχόμενη συνύπαρξη έχουν μια απόλυτα εκθετική δράση στο σώμα του μετέχοντος. Τέτοια που το κάθε ένα από αυτά: διατροφή, γυμναστική, Κρυολιπόλυση,  αδυνατεί να επιφέρει. Συνδυασμός των τριών  με υπολογισμένες παραμέτρους, μπορεί να οδηγήσει σε εντυπωσιακά αποτελέσματα. Τέτοια όμως, που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να επιφέρει μόνη της η καθεμία από αυτές.

Τι θα συμβουλεύατε τους γονείς σχετικά με τη διατροφή και την άσκηση των παιδιών;

Τα  νεοεισαγόμενα δεδομένα που υπάρχουν πλέον, είναι η καλύτερη γνώση στην τεχνολογία τροφίμων, στον ποιοτικό έλεγχο, στην συντήρηση, στην ανάλυση συστατικών των τροφών και φυσικά, η τεράστια ποικιλία . Όχι μόνο στις διατροφικές παραμέτρους, αλλά και στις γυμναστικές. Κάτι που αυτομάτως, κάνει την δικαιολογία να εκλείπει από τον διαιτώμενο/ασκούμενο , αλλά και τρομερά δύσκολο τον δικό μας ρόλο, αφού απαιτεί απόλυτη και διαρκή ενημέρωση. Πλέον, οι τακτικές  αντιμετώπισης  ενός  περιστατικού  απώλειας βάρους και η επιλογή της φυσικής δραστηριότητας που θα οδηγήσει στην απαιτούμενη απώλεια θερμίδων για να επιτευχθεί το ισοζύγιο του ελέγχου, σώζουν την παρτίδα από την δυσκολία που υπήρχε παλαιότερα. Γι αυτό και η σημασία της διαδικασίας αυτής από την πολύ πρώιμη ηλικία είναι τρομερά σημαντική.  Ο «κώδων του κινδύνου» αρχίζει να ακούγεται από νωρίς, σε περιπτώσεις παιδιών και εφήβων που  ξεκινούν να αποκλίνουν από τα θεσπισμένα όρια.

Πηγή: http://www.sugarfreepress.gr/?p=2048

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ