Αρκετές φορές έχει τύχει ένα περιστατικό να σας κάνει να πάρετε μια απόφαση στιγμής! Το παντελόνι που δεν κουμπώνει, το φόρεμα που δε “στρώνει”, ρούχα στην ντουλάπα τα οποία δεν σας κάνουν και δεν έχετε τι να φορέσετε, ένα αρνητικό σχόλιο για την εμφάνισή σας, ενόψει καλοκαιριού και τι μαγιό θα φορέσετε… Όλα αυτά αποτελούν το έναυσμα για να πείτε..

Ξεκινάω δίαιτα από Δευτέρα!

Όμως τι γίνεται μέχρι τη Δευτέρα; Γιατί αυτή τη περιβόητη Δευτέρα; Γιατί ξεκινάτε τη δίαιτα τη Δευτέρα αλλά στη πορεία τη χαλάτε;

Συνήθως αυτό το περιστατικό που προκύπτει σας φέρνει σε στάδιο της σκέψης αλλά όχι απαραίτητα και της δράσης. Της δράσης για αλλαγή και το ξεκίνημα της δίαιτας. Όμως ορισμένοι όντως ξεκινάνε δίαιτα την Δευτέρα. (Όμως μέχρι τότε έχουν φάει ο,τι δεν είχαν φάει μέχρι εκείνη τη στιγμή είτε σε φαγητό είτε σε γλυκό).  Αισθάνονται ότι θα τα καταφέρουν σίγουρα και είναι ικανοί να ακολουθήσουν οποιοδήποτε πρόγραμμα διατροφής ,ακόμη και το πιο στερητικό, για να επιτύχουν το στόχο τους! Και καλά καλά πριν τελειώσει η μέρα ή στην καλύτερη περίπτωση μετά από 3-4 μέρες εγκαταλείπουν την προσπάθεια.

Το χειρότερο δε, είναι αυτά τα μικρά ανθρωπάκια (ενοχές) που σου τριβελίζουν το μυαλό με φράσεις όπως «Το ήξερα ότι δε θα τα καταφέρεις!» ή «Μια ζωή τα παρατάς» ή ακόμη και πιο άσχημες κουβέντες ανάλογα πόσο δικαίωμα έχουμε δώσει να μας μιλάνε έτσι. Αναρωτιέστε για αυτά τα ανθρωπάκια; Θα σας έλεγα ότι είναι ο άλλος μας εαυτός. Αυτός που κρύβουμε μέσα μας και στο πρώτο στραβοπάτημα βρίσκεται εκεί για να μας κατατροπώσει, να μας ρίξει το ηθικό και να μας μειώσει…

Όποτε δίκαια σκέφτεστε:

αν δεν είναι η Δευτέρα καλή επιλογή τότε πότε να ξεκινήσω δίαιτα; Και όταν ξεκινήσω πως θα καταφέρω να την διατηρήσω;

Αυτό θα το κρίνετε εσείς! Όπως σας ανέφερα και πριν, ενδεχομένως να υπάρξει κάποιο γεγονός στη ζωή σας που να σας κάνει να σκεφτείτε παρορμητικά ή να νιώσετε άγχος ή να σας δημιουργήσει νεύρα και εκείνη τη στιγμή να σκεφτείτε ότι «πρέπει να ξεκινήσω αμέσως δίαιτα». Μια σκέψη παρορμητική χωρίς να σκεφτείτε κατά πόσο είστε έτοιμοι για αλλαγή στην διατροφική σας συμπεριφορά (δηλαδή να θέλετε αυτήν την αλλαγή, όχι γιατί πρέπει) και κατά πόσο θα σας επηρεάσει.

Η απόφαση λοιπόν για το πότε θα είναι η κατάλληλη περίοδος ή μέρα για να υιοθετήσετε μια νέα διατροφική συμπεριφορά ή να ξεκινήσετε δίαιτα, είναι να έχετε ζυγίσει τα υπέρ και τα κατά αυτής της αλλαγής. Αυτή η αλλαγή για τον καθένα μπορεί να σημαίνει ότι θα καταναλώνει λιγότερα γλυκά από ότι συνήθιζε πριν ή ότι θα ασκείται λίγο περισσότερο ή ότι θα έχει ένα πιο συγκεκριμένο πρόγραμμα γευμάτων και όχι ακατάπαυστη κατανάλωση κατά τη διάρκεια της μέρας κ.λ.π.

Μη διστάσετε λοιπόν να γράψετε σε ένα χαρτί τα υπέρ και τα κατά αυτής της διατροφικής αλλαγής και να σκεφτείτε το επίπεδο σημαντικότητας τις κάθε αλλαγής. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε πάρει ήδη την απάντηση που ψάχνετε για το αν είστε πραγματικά έτοιμοι ή απλώς ήταν απόφαση της στιγμής.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

2 × five =