Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί πόσες θερμίδες να καίει μια συγκεκριμένη άσκηση, αλλά ποτέ δεν είχαμε λάβει μία ξεκάθαρη απάντηση!

Θα γίνει λόγος λοιπόν για τις  πιο συνηθισμένες δραστηριότητες:

  1. Περπάτημα. Περπατώντας για μία ώρα το σώμα μας θα κάψει 300-400 θερμίδες ανάλογα την ένταση του βαδίσματος.
  2. Τρέξιμο. Εδώ η θερμιδική απώλεια θα είναι σχεδόν διπλάσια, καθώς τρέχοντας για μία ώρα θα κάψουμε κάπου στις 600 θερμίδες!
  3. Ποδηλασία. Ενα είδος άσκησης που έχει μπει δυναμικά στην ζωή μας και σε μία ώρα καταναλώνει 600 θερμίδες!
  4. Σχοινάκι. Κάνοντας σχοινάκι για μία ώρα μπορείτε να φτάσετε και τις 1000 θερμίδες σε καύσεις, ανάλογα την ένταση της άσκησης.
  5. Ασκήσεις με βάρη ή αντιστάσεις. Εδώ οι καύσεις μπορούν να ξεπεράσουν τις 800 θερμίδες ανάλογα τα σετ που εκτελείτε και τις επαναλήψεις.

Πόσες φορές την εβδομάδα να γυμνάζομαι και γιατί;

Σύμφωνα με την Αμερικάνικη Καρδιολογική Εταιρεία, 150 λεπτά την εβδομάδα μέτριας άσκησης ή 75 λεπτά την εβδομάδα έντονης άσκησης (ή συνδυασμός μέτριας και έντονης δραστηριότητας). Τριάντα λεπτά την ημέρα, πέντε φορές την εβδομάδα είναι ένας εύκολος στόχος για να θυμάστε. Θα έχετε επίσης οφέλη ακόμη και αν χωρίζετε το χρόνο σας σε δύο ή τρία τμήματα των 10 με 15 λεπτά την ημέρα.

Ο λόγος που γυμναζόμαστε, εκτός απο μυική ενδυνάμωση και αύξηση του μεταβολισμού μας, είναι για να έχουμε καλή καρδιακή υγεία! Η σωματική δραστηριότητα έχει δείξει ότι είναι σημαντική για την πρόληψη των καρδιακών παθήσεων και των εγκεφαλικών επεισοδίων.

Πηγή: https://www.heart.org/HEARTORG/HealthyLiving/PhysicalActivity/FitnessBasics/American-Heart-Association-Recommendations-for-Physical-Activity-in-Adults_UCM_307976_Article.jsp#

LEAVE A REPLY