Τρόφιμα-σύμμαχοι στον καύσωνα
Συχνά λόγω των υψηλών θερμοκρασιών αρνούμαστε να καταναλώσουμε τροφή

Βρισκόμαστε στο αποκορύφωμα του καλοκαιριού και ο Αύγουστος είναι ο μήνας του καύσωνα, προκαλώντας μας αυξημένη εφίδρωση και αίσθημα δυσφορίας.

Επομένως, οι ανάγκες του σώματος για ενυδάτωση φαίνεται να είναι τώρα πιο σημαντικές από οποιαδήποτε άλλη εποχή του χρόνου.

Συχνά λόγω των υψηλών θερμοκρασιών αρνούμαστε να καταναλώσουμε τροφή, λόγω του έμφυτου αντανακλαστικού του οργανισμού να αποφύγει κάθε αύξηση της θερμοκρασίας του, γεγονός που προκαλείται και μετά την κατανάλωση τροφής, γνωστό ως θερμογένεση μετά το γεύμα. Έτσι, η λήψη τροφής έρχεται σε δεύτερη μοίρα, με το νερό και τα υπόλοιπα υγρά να παίρνουν τη θέση της τις πολύ ζεστές ημέρες.

Είναι καλό να ακολουθούμε το φυσικό ένστικτο αυτό του οργανισμού μας, αλλά είναι δεδομένο πως και η τροφή είναι απαραίτητη για την επιβίωση και τη λειτουργία του οργανισμού. Καθότι και το καλοκαίρι είναι η πιο συνήθης εποχή για ζαλάδες και ιλίγγους εξαιτίας πιθανής αδυναμίας, αφυδάτωσης ή και ως αποτέλεσμα της έκθεσης στον ήλιο, μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τις ημέρες του καύσωνα στρατηγικά, καταναλώνοντας τροφές που μας δίνουν ενέργεια, όπως τα φρούτα, αλλά διαθέτουν και μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, προσφέροντας ενυδάτωση. Άλλωστε, ο οργανισμός μας έχει ανάγκη για θρεπτικά συστατικά ανεξαρτήτου θερμοκρασίας.

Βοηθητικά τρόφιμα-σύμμαχοι κατά της έντονης θερμοκρασίας

Τρόφιμο

Περιεκτικότητα σε νερό (%)

Μαρούλι iceberg

96

Αγγούρι

95

Κολοκύθι

95

Ντομάτα

94

Καρπούζι

92

Πολύχρωμες πιπεριές

92

Πεπόνι

90
Πορτοκάλι

88

Γιαούρτι

88

 

Τα τρόφιμα αυτά όχι μόνο έχουν μεγάλες συγκεντρώσεις νερού αλλά και θρεπτικών συστατικών, βιταμινών, ιχνοστοιχείων και φυτικών ινών. Μάλιστα, ανήκουν στην κατηγορία των λαχανικών και των φρούτων, 2 ομάδες τροφίμων άκρως απαραίτητες για την προάσπιση και καλή υγεία του οργανισμού μας.

Απολαύστε το καλοκαίρι, κρατώντας τον οργανισμό σας ενυδατωμένο και υγιή!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ