Τα χειμερινά φρούτα και λαχανικά, μπορούν πολύ εύκολα να ενσωματωθούν σε ένα σπιτικό κέικ. Δοκιμάστε παραλλαγές με μήλο και κανέλα ή με καρότα και σοκολάτα. Για τους πιο τολμηρούς, τα αποξηραμένα goji berries θα απογειώσουν την γεύση του γλυκού σας, ενώ ταυτόχρονα θα σας χαρίσουν ενέργεια. Μην σας ανησυχήσει το ροζ χρώμα του μείγματος μετά την προσθήκη τους σε αυτό, γιατί η γεύση του θα σας αποζημιώσει.

ΥΛΙΚΑ

  • Μια φαρίνα ολικής άλεσης
  • 250 γραμμ φυτική μαργαρίνη ή βούτυρο (αν ψάχνετε τρόπους να μειώσετε χοληστερόλη σας)
  • 1½  κούπα μαύρη ζάχαρη (μία αν επιλέξετε να προσθέσετε την κουβερτούρα)
  • τρία αυγά
  • ένα φλιτζάνι ξυνόγαλα ή κεφίρ ή γιαούρτι (προσοχή όχι τύπου στραγγιστό)
  • ένα μεγάλο μήλο με τη φλούδα τριμμένο στον τρίφτη ή   3 μέτρια καρότα
  • Κανέλα ή 100 γραμμ κουβερτούρας σε σταγόνες (αν επιλέξετε τα να προσθέσετε καρότα)
  • μία κούπα αποξηραμένα goji berries τα οποία έχουμε μουλιάσει για 5-10 λεπτά σε μία κούπα χυμό πορτοκαλιού
  • μία κούπα τριμμένο καρύδι και αμύγδαλο
  • μία κούπα σταφίδες ξανθές και μαύρες.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Προθερμαίνετε το φούρνο στους 180 βαθμούς.

Χτυπάτε στο μίξερ το βούτυρο με τη ζάχαρη, προσθέτετε ένα – ένα τα αυγά.

Προσθέτετε το γιαούρτι και σιγά – σιγά το αλεύρι χαμηλώνοντας την ταχύτητα στο μίξερ.

Προσθέτετε τα αποξηραμένα φρούτα, τους ξηρούς καρπούς και το χυμό πορτοκάλι.

Αδειάστε το μείγμα στη φόρμα και την βάζετε στο φούρνο. Το ψήνετε για μία ώρα περίπου.

Για να δείτε αν είναι έτοιμο το τρυπάμε με μια οδοντογλυφίδα και αν κατά την αφαίρεση δεν αφήνει υπολείμματα ζύμης τότε είναι έτοιμο να το βγάλετε από το θάλαμο.

Καλή σας απόλαυση!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ