πουτίγκα πρωτεϊνης με αβοκάντο

Έχετε σκεφτεί ποτέ να βάλετε το αβοκάντο στη διατροφή σας; Αν βαρεθήκατε τα συνηθισμένα protein shake μετά την προπόνηση, δοκιμάστε εναλλακτικές. Ο Αργύρης, μαραθωνοδρόμος, πατέρας και με ιδιαίτερες μαγειρικές ανησυχίες, μοιράζεται μια ενδιαφέρουσα μίξη για ένα …δυνατό γλυκό! Πουτίγκα πρωτεΐνης με αβοκάντο! Πλούσιο σε καλά λιπαρά οξέα (και μείωση της μεταπροπονητικής φλεγμονής , αμέ! ) και σαφώς με καλή περιεκτηκότητα σε πρωτεϊνη. Μπορείτε να το κάνετε ελεύθερο λακτόζης χρησιμοποιώντας γάλα αμυγδάλου.

Ένα super helathy αθλητικό γλυκό!

Χρειαζόμαστε τα παρακάτω:

  • 1 αβοκάντο
  • 1 μπανάνα
  • λίγο γάλα
  • η δόση σκόνη πρωτεΐνης
  • σιρόπι σφενδάμου
  • κακάο άγλυκο (περίπου 5 κουταλιές)
  • κανέλα
  • λίγο αλάτι

Τα χτυπάμε όλα στο μίξερ και μας βγάζει 2 δόσεις τις οποίες τις καταναλώνουμε μετά από προπόνηση.

Πηγή: www.nutrinews.gr

LEAVE A REPLY

14 − 6 =