Η καθημερινότητα, με τους ξέφρενους  ρυθμούς της και απαιτήσεις,  μας έχει απομακρύνει από τη φροντίδα της πιο βασικής μας ανάγκης, τη διατροφή μας.

Στάσου λίγο, σκέψου, έχεις πράγματι ανάγκη το σοκολατάκι μετά το φαγητό; Σε προκαλώ να δοκιμάσεις μια χουφτίτσα αμύγδαλα. Δεν θα τα διαφήμιζαν ποτέ, γιατί άλλωστε; Όμως, θα σε βοηθήσουν να ξεπεράσεις τη νευρική πείνα, θα σου δώσουν ότι χρειάζεσαι που σε κάνει να αναζητάς το «σοκολατάκι». Και θα σε βοηθήσουν να το ξεχάσεις.

Συνειδητή διατροφή δε σημαίνει στέρηση και καταναγκασμός.Δίαιτα κατά τον Ιπποκράτη σημαίνει τρόπος ζωής. Αυτόν θα πρέπει να αλλάξεις αν θες να ζεις με ένα υγιές βάρος αλλά και μακριά από τις σύγχρονες ασθένειες που σαν επιδημία πλήττουν τον αιώνα μας.

Αλλάζοντας  τις διατροφικές συνήθειες και επιλέγοντας συνειδητά την τροφή σου κάθε μέρα, θα μειώσεις τον κίνδυνο  εμφάνισης σοβαρών παθήσεων που προκαλούν θάνατο τον τελευταίο αιώνα:

  • Κατά 90% τον κίνδυνο ανάπτυξης σακχαρώδους διαβήτη.
  • Κατά 75% την εμφάνιση καρδιαγγειακών και αν το συνδυάσεις με το κόψιμο του καπνίσματος και προσθέσεις λίγη φυσική δραστηριότητα, μειώνεις τον κίνδυνο κατά 95%.
  • Μείωση κατά 80% της εμφάνισης υπέρτασης κυρίως αυτής που εμφανίζεται σε μικρή ηλικία (κάτω των 40 ετών)
  • Κατά 50% την εμφάνιση εγκεφαλικού επεισοδίου που συχνά συνοδεύεται από αυξημένη χοληστερίνη και τριγλικερίδια.
  • Κατά 30-60% την εμφάνιση καρκίνου, συχνά στου γαστρεντερικού σωλήνα, μαστού και ωοθηκών.

Αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες σημαίνει επίσης να απαλλαχτείς από την επιρροή που έχουν σε σένα τα ΜΜΕ. Δεν έχει ανάγκη ο εγκέφαλός μας τη λευκή κρυσταλλική ζάχαρη στα συσκευασμένα γλυκάκια με τις φανταχτερές συσκευασίες!  Έχεις πράγματι ανάγκη το αναψυκτικό με το γεύμα σου;

Διατροφή με συνείδηση επιτυγχάνεις, όχι μόνο όταν σκέπτεσαι αυτό που θα βάλεις στο πιάτο σου, αλλά σκέπτεσαι και από πού προέρχεται, και πού θα καταλήξει. Πολλές φορές επιλέγουμε βιολογικά λαχανικά γιατί φυσικά έχουν λιγότερα χημικά πρόσθετα, όμως τα βλέπουμε τυλιγμένα σε πλαστικές συσκευασίες που δεν ανακυκλώνονται εύκολα στα ράφια των σούπερ μάρκετ, προερχόμενα από μακρινές χώρες και έχοντας καταναλώσει τόνους CO2 , ενώ ο παραγωγός της γειτονιάς σου ή της περιοχής σου έχει τόσα καλούδια στον κήπο του, εποχής και φρέσκα..

Να επιλέγεις τροφή που έχει κάνει τα λιγότερα χιλιόμετρα και  είναι εποχιακή. Δώσε βάση στην απλότητα, απέφυγε σύνθετα τρόφιμα και συσκευασμένα. Μαγείρεψε έξυπνα και εξοικονόμησε ενέργεια. Επέλεξε την υγεία σε κάθε σου γεύμα βάζοντας πάντα βασικό συστατικό την αγάπη.

Πηγή: www.siniditidiatrofi.gr

LEAVE A REPLY

5 × 3 =