Πως γίνεται τελικά να πετύχουμε την απώλεια βάρους;

Όλοι  μας  γνωρίζουμε  ότι  δεν  υπάρχουν  μαγικοί  τρόποι για  την  απώλεια  βάρους. Ξέρουμε  επίσης, ότι  δεν  έχει  τόση  σημασία να  χάσει  κανείς  βάρος, αν  αυτό  δεν  είναι  λίπος (αλλά  υγρά  και  μυϊκή  μάζα) .

Η  απώλεια  βάρους  δεν  είναι  σύνθετη  ούτε  πολύπλοκη.

Το  να  χάσει  κάποιος  βάρος  απαιτεί  αλλαγή  του  τρόπου  σκέψεις. Αλλάζοντας, λοιπόν , το  τρόπο που  σκέφτεστε  θα  έχετε  τη  δυνατότητα  στο  μέλλον  να υιοθετήσετε  έναν  περισσότερο  φιλοσοφημένο  και  υγιεινό  τρόπο  ζωής. Αυτός  είναι  ο  μοναδικός  δρόμος  για  το  επιθυμητό  βάρος.

Παρακάτω  ακολουθούν  κάποιες  συμβουλές  έτσι  ώστε  να  μπορέσουμε  να  αδυνατίσουμε , καίγοντας  το  περιττό λίπος  οριστικά  και  το  κυριότερο  σωστά!

Πρόγραμμα 

Είναι  σημαντικό  να  έχουμε  ωράριο  στα  γεύματα  μας  και  να  είναι  σωστά  μοιρασμένα  κατά  τη  διάρκεια  της  ημέρας. Αν δεν  μπορείτε  να  τηρήσετε  κάποιο  συγκεκριμένο  ωράριο, μην  ξεχνάτε  να  τρώτε  τουλάχιστον  κάθε  τρεις  ώρες. Τα  πέντε  γεύματα  την  ημέρα (τρία κύρια  και  δύο  ενδιάμεσα)  εξασφαλίζουν  σταθερά  επίπεδα  σακχάρου  στο  αίμα,   βοηθούν  στο  να μην  αποθηκεύεται  εύκολα  λίπος  και  όταν  μάλιστα  συνδυάζονται  με  άσκηση , ξεμπλοκάρουν  τον  μεταβολισμό  ώστε  να  «καίει»  το  παραπανίσιο  λίπος.

Επίσης, όσα  άτομα  καταφέρνουν  να  τρώνε  προγραμματισμένα, έχουν  καλύτερο  έλεγχο  της  όρεξης  και  ισορροπημένη  παραγωγή  σεροτονίνης  που  συμβάλλει  στην  ψυχική  ηρεμία  και  ισορροπία, αλλά  και  στον  κορεσμό.

Ποσότητα

Όταν  τρώμε  παραπάνω  από  όσο  χρειαζόμαστε  έχουμε  θετικό  ισοζύγιο ενέργειας  και  βάζουμε  βάρος. Όταν  τρώμε  λιγότερο από  όσο  χρειαζόμαστε  θεωρητικά  έχουμε  αρνητικό ισοζύγιο ενέργειας  και  θεωρητικά  έχουμε  απώλεια  βάρους. Εκεί  είναι  που  οι  περισσότεροι  την  πατάνε  και  οδηγούνται  από  την  υπερβολή  στη  στέρηση  και  αντίστροφα. Όσον  αφορά  τις  ποσότητες  έχει  σημασία  να  είναι  λογικές  και  να  υπάρχει  ισορροπία  και  μέτρο. Οτιδήποτε  ακραίο  μπορεί  να  προκαλέσει  ανεπανόρθωτες  βλάβες  στον  οργανισμό  αλλά  και  στην  ψυχική  υγεία  και  ισορροπία  του  ανθρώπου. Δεν  υπάρχουν  τροφές  που  παχαίνουν  ή  αδυνατίζουν , υπάρχει  μόνο  η  λογική  ποσότητα για  καθετί. Για  παράδειγμα, είναι  καλύτερο  να  τρώμε  μια μικρή  ποσότητα  γλυκού  καθημερινά, όπως  1  κουταλάκι  γλυκό  του  κουταλιού  ή  1  μικρό σοκολατάκι ,  από  το να  τρώμε  κατά  καιρούς  μεγάλες  ποσότητες  από  σοκολάτες  και  πάστες.

Ποικιλία

Υπάρχουν  πολλοί  άνθρωποι  που  τρώνε  λιγότερο  από  όσο  πρέπει  ή  μία  φορά  την  ημέρα  ή  και  προγραμματισμένα  και  μετρημένα, και  παρ’ όλα  αυτά  το  βάρος  παραμένει  το  ίδιο  ή  έχει  ανοδική  πορεία. Γιατί  συμβαίνει  αυτό;

Αυτό  συμβαίνει  επειδή  ο  οργανισμός, για  να  εκτελέσει  σωστά  τις  λειτουργίες  του  (ανάμεσα  σε  αυτές  είναι  και  οι  καύσεις- μεταβολισμός) χρειάζεται  να  λαμβάνει  καθημερινά  από  όλα  τα  θρεπτικά  συστατικά. Και  όταν  λέμε  θρεπτικά  συστατικά  εννοούμε  τους  υδατάνθρακες (π.χ. πατάτες, ψωμί, ζυμαρικά φρούτα), τις  πρωτεΐνες (π.χ.κρέας, ψάρια, γαλακτοκομικά), τα  λίπη, τις  βιταμίνες, τα  μέταλλα –   ιχνοστοιχεία (π.χ. σίδηρος, ασβέστιο, φώσφορος). Αυτό  θα  το  καταφέρουμε  με  το  να  επιλέγουμε  τροφές από  όλες  τις  ομάδες  τροφίμων, οι  οποίες  θα  είναι  ελάχιστα  επεξεργασμένες (π.χ. δημητριακά  ολικής  άλεσης), όσο  το  δυνατόν  φρέσκιες  και  πάντα  «εντός»  εποχής.

Νερό

Tο νερό παίζει σημαντικό ρόλο στο να χάσετε βάρος. Είναι ένα φυσικός καταστολέας της όρεξης, βοηθάει στη δίαιτα και, γενικά, είναι μια σημαντική συνιστώσα στη φυσική απώλεια βάρους.

Άσκηση

Μήπως  έχετε  εφαρμόσει  όλα  τα  παραπάνω  για  αρκετό  καιρό  και  παρ’ όλα  αυτά  το  βάρος  σας  παραμένει  σταθερό;

Το  να  διατηρείται  κάποιος  στα  ίδια κιλά  για  αρκετό  καιρό  είναι  σίγουρα  καλύτερο (και  για  την  υγεία  και  για  τον  μεταβολισμό)  από το  να  έχει  σκαμπανεβάσματα  στο  βάρος  του. Αν θέλετε  να  βοηθήσετε  περισσότερο  τον  εαυτό σας, είναι  καιρός  να  αρχίσετε  την  άσκηση, που  και  αυτή  θα  πρέπει  να  είναι  προγραμματισμένη  και  στα  μέτρα  σας. Για  να  βοηθήσουμε  τους  μύες  στο  κάψιμο  του  λίπους, πρέπει  και  να  τους  γυμνάζουμε. Μια  ώρα  εντατικής  γυμναστικής  αποδεικνύεται  ιδιαίτερα αποτελεσματική και συνιστάται η αερόβια και η γυμναστική με αντιστάσεις. Το σημαντικότερο  είναι  να  επιλέγουμε  προγράμματα  τα  οποία  γυμνάζουν  όλο  το  σώμα, περίπου  3-4  φορές  την  εβδομάδα.

Κανένα  πρόγραμμα  διατροφής  δεν  εγγυάται  καλά  αποτελέσματα  αν  δεν  συνοδεύεται  από  άσκηση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

6 + twenty =